Waarom is Kliniek voor Mondgezondheid mijn tandarts?
We doen er alles aan om u zo comfortabel mogelijk de best
mogelijke mondzorg te geven. Met 31 redenen willen wij u daarvan
overtuigen, zodat ook u zegt:
"Kliniek voor Mondgezondheid, mijn tandarts."
Waarom Kliniek Voor Mondgezondheid? Hieronder de 31 redenen:
1. Kliniek Voor Mondgezondheid
kent geen wachtlijsten.
Als nieuwe patiënt kunt u dus altijd bij ons terecht. Doordat we
goed georganiseerd zijn en rekening houden met groei. Daarmee zijn
we een uitzondering, want veel praktijken hebben wel een
wachtlijst.
2. Tandheelkunde voor
iedereen
U bent altijd van harte welkom. We richten ons niet op een
specifieke doelgroep. Het maakt niet uit welke leeftijd u heeft,
wat u verdient of wat uw geloof is. Kliniek Voor
Mondgezondheid maakt geen verschil tussen de ene mond en de
andere.
3. Alle begrip voor
angst
Bent u bang voor de tandarts? Laat het even weten, dan houden we
daar rekening mee! We nemen dan extra tijd voor u en doen niets
voordat u zich er prettig bij voelt. Onze ervaring is dat patiënten
na de behandeling vaak zeggen dat het allemaal best meeviel. En
bedenk: u bent zeker niet de enige.
4. Voorrang bij
pijnklachten
Pijnklachten zijn erg vervelend. Daarom krijgt u bij pijnklachten
altijd voorrang; u kunt bijna altijd dezelfde dag nog geholpen
worden. We reserveren hier gewoon tijd voor bij het plannen van
onze diensten. Dat kan doordat we met meerdere tandartsen
werken.
5. Comfortabel
wachten
Wanneer u moet wachten proberen we het voor u zo aangenaam
mogelijk te maken. Dat doen we bijvoorbeeld door een plezierige
omgeving te creëren en voor voldoende tijdschriften en kranten te
zorgen. Ook aan de kinderen wordt gedacht; er is een speciale
speelhoek met televisie aanwezig. Bovendien draait onze planning
altijd op volle toeren om de wachttijden tot een minimum te
beperken.
6. Uw wensen staan
voorop
Een gezond gebit is een waardevol bezit. Uw tanden verdienen
daarom de grootst mogelijke aandacht. Maar dat geldt ook voor
uzelf. Want eerlijk is eerlijk: een bezoek aan de tandarts is voor
de meeste mensen geen pretje. Wij realiseren ons dat als geen
ander. Daarom bieden we u niet alleen de beste tandheelkundige
zorg, maar ook een klantgerichte aanpak en een persoonlijke
begeleiding.
7. Altijd bereikbaar
Heeft u een vraag? Dan wilt u vast niet wachten tot een
telefonisch spreekuur. Daarom zijn we gewoon volledig telefonisch
bereikbaar tijdens onze ruime openingstijden. Mochten we onverhoopt
in gesprek zijn, dan bellen we u terug. En zijn we gesloten, dan
belt u gewoon de spoeddienst.
8. Herinnering per
sms
Bang om uw afspraak te vergeten? Niet gek, u bent vast niet alle
dagen met de tandarts bezig. Maar als we uw mobiele nummer of
mailadres hebben, sturen we u altijd een sms of e-mail ter
herinnering. Dat is voor ons een kleine moeite.
9. Een mooie praktijk: wel zo
plezierig
Zeg nou zelf: wordt u het liefst behandeld in een koude, zakelijke
ruimte of in een comfortabele tandartspraktijk? Wij kiezen voor het
laatste: we doen onze uiterste best om onze praktijk mooi te maken,
zodat we u in een prettige omgeving kunnen ontvangen. Uw tanden
worden er niet gezonder van, maar het naar de tandarts gaan wordt
zo wel een stuk plezieriger.
10. Tandartsen met aandacht voor
kinderen
We besteden veel aandacht aan kinderen en hun melkgebit. Het is
immers belangrijk dat zij spelenderwijs kennismaken met de tandarts
en alles wat bij een gezond gebit komt kijken. Ook de ouders
vertellen we uiteraard alles over het gezond houden van het
melkgebit.
11. Altijd brandschone
behandelkamers
We behandelen u alleen in behandelkamers die op en top schoon
zijn. Kliniek Voor Mondgezondheid voldoet aan alle
wettelijke richtlijnen van praktijkhygiëne. We nodigen u dan ook
van harte uit om keer kijken een kijkje te nemen in onze
praktijk.
12. Meer tandartsen, meer
mogelijkheden
Doordat we over meerdere tandartsen beschikken, hoeven we niet
snel 'nee' te zeggen. Zo kunt u - ook bij grote drukte - altijd bij
ons terecht. Daarnaast hebben we vele specialismen in huis.
13. Meer kennis, meer
mogelijkheden
U wordt behandeld door tandartsen die permanent worden
bijgeschoold. Zo profiteert u altijd van de laatste inzichten en
technieken. Zij volgen de vele ontwikkelingen in ons vak op de voet
en zorgen ervoor dat zij allemaal op de hoogte blijven. En zo bent
u altijd in vakkundige handen.
14. Altijd lente ...
Kent u dat liedje nog? 'Het is altijd lente in de ogen van de
tandartsassistente?' Onze assistenten worden goed opgeleid, krijgen
veel verantwoordelijkheid en spelen een belangrijke rol in onze
praktijk. Dat zorgt ervoor dat zij plezier hebben in hun werk. En
dat ziet u!
15. Hogere kwaliteit door gedegen
opleidingen
U verwacht niets minder dan de hoogste kwaliteit. En terecht.
Daarom investeren we volop in de kwaliteit en groei van onze
medewerkers. We blijven ons permanent ontwikkelen.
16. Hogere kwaliteit door
innovatie
U vindt bij ons de belangrijke innovaties op tandheelkundig
gebied. We volgen de ontwikkelingen in ons vakgebied op de voet en
durven ook te investeren in apparatuur waarmee we u beter van
dienst zijn. Uiteraard doen we dat nooit zomaar: zekerheid
voorop!
17. Voorkomen is beter dan
genezen
Preventie is essentieel voor het behouden van een gezond gebit. We
bieden u daarom tijdens, rondom en naast de behandeling veel
informatie over hoe u uw gebit gezond houdt. Dit doen we met
poetsinstructies, controles, röntgenfoto's, fluoridenadviezen,
voedingsadviezen en uitgebreide informatie op de website.
18. Meer controle voorkomt
problemen
Als we uw gebit goed controleren, is de kans op problemen
aanzienlijk kleiner. Daarom controleren we u bij voorkeur twee keer
per jaar. Zo kunnen we u tijdig adviseren én is de kans een stuk
kleiner dat u langs moet komen voor een klacht.
19. Hogere kwaliteit door strenge
controles
U mag van ons de hoogste kwaliteit eisen. Onze senior tandartsen
beoordelen daarom de kwaliteit van al onze tandartsen frequent. Zo
werken we samen aan een hogere kwaliteit en bent u verzekerd van de
juiste diagnoses en goed uitgevoerde behandelingen.
20. We vertellen wat we
doen
Waarschijnlijk bent u niet thuis in de wereld van de
tandheelkunde. Toch wilt u graag weten wat de tandarts doet in uw
mond. Tijdens de behandeling kunt u dit echter moeilijk vragen.
Daarom vertelt ons team altijd vooraf duidelijk wat er gebeurt.
Daarnaast staan onze behandelingen ook uitgebreid beschreven op
onze website.
21. Nooit
verrassingen
Voor behandelingen boven € 150,- ontvangt u altijd een
behandelplan van uw tandarts en een kostenbegroting. Natuurlijk
spreekt hij vooraf alle mogelijkheden en opties met u door. Zo
staat u nooit voor onverwachte uitgaven.
22. Geen pijn bij de
tandarts
Veel mensen hebben het idee dat een behandeling bij de tandarts
pijn doet. In de praktijk valt dat echter reuze mee, want het is
altijd mogelijk om te verdoven. U kunt daar gerust om vragen. Dan
wordt de behandeling ook een stuk minder vervelend.
23. Betere resultaten dankzij de
microscoop
Wanneer de gezondheid van uw gebit moeilijk met het blote oog te
beoordelen is, werken we met een microscoop. Daardoor halen we bij
diverse behandelingen veel betere resultaten. Zo kunnen we
problemen veel nauwkeuriger in kaart brengen en veel gerichter
aanpakken.
24. Zelf de kleur van uw tanden
bepalen
Of iets mooi is of niet, is heel persoonlijk. Dat geldt ook voor
de kleur van uw tanden. Daarom kunt u bij ons zelf de kleur van uw
kroon, brug, facing of lumineers bepalen, evenals als de stand en
de vorm. Uw tandarts adviseert u uiteraard, maar de keuze is geheel
aan u.
25. Mijn tandarts, maar ook mijn
mondhygiëniste
De zorg voor uw mond beperkt zich bij Kliniek Voor
Mondgezondheid niet tot de tandarts en zijn of haar team.
Omdat we uw gebit graag optimaal in stand houden, werken er ook
mondhygiënisten bij Kliniek Voor Mondgezondheid. Zij
zijn gespecialiseerd in het voorkomen van problemen in uw mond.
Hiervoor geven zij adviezen, maar gebruiken ze ook moderne
apparatuur.
26. Implantaten, alsof het uw
eigen tanden en kiezen zijn
Ook als uw tanden of kiezen niet meer te behouden zijn, is er vaak
een oplossing: bijvoorbeeld in de vorm van implantaten. Deze
kunstwortels bouwen we weer op tot bruikbare tanden en kiezen,
zodat u goed kunt blijven eten. Zelfs bij een volledig kunstgebit
of een klikgebit bieden implantaten een oplossing. Onze
implantoloog plaatst de implantaten overigens zelf. Dit gebeurt
uiteraard met de grootst mogelijke zorg.
27. De beste laboratoria: betere
protheses
We maken alleen gebruik van de beste laboratoria én een eigen
tandprotheticus voor het maken van protheses. Het inmeten van uw
prothese gebeurt volledig in onze eigen tandartspraktijk. Dat
scheelt tijd, maar komt ook de kwaliteit ten goede: de
tandprotheticus en tandarts werken immers nauw samen. Naast normale
protheses maken we ook klikgebitten en protheses op
implantaten.
28. Zorg stopt niet bij onze
voordeur
Sommige behandelingen voelt u ook nog als u thuis bent. Daarom
bellen we bij deze behandelingen na een paar dagen even op, om te
horen hoe het met u gaat en te peilen hoe uw gebitsgezondheid is.
We vinden het nu eenmaal belangrijk om te weten hoe het met u
gaat.
29. Geen zorgen over
betalen
U hoeft na uw behandeling niet meteen af te rekenen. Dat scheelt u
een hoop zorgen. Uw nota wordt namelijk doorgestuurd naar uw
verzekeraar. Indien uw zorgverzekeraar niet alles dekt, ontvangt u
alleen een restnota over het bedrag dat de verzekering niet
dekt.
30. Vijf jaar garantie op
behandelingen
U krijgt bij ons vijf jaar garantie op bepaalde
behandelingen. Blijkt binnen die periode dat er iets niet goed is
gegaan, dan herstellen we dit kosteloos. U moet immers op ons
kunnen rekenen. Aarzel niet om hier gebruik van te maken: wij staan
garant voor een goed resultaat. Vraag naar de voorwaarden voor
garantie bij één van onze tandartsen.
31. Ruime
openingstijden
Heeft u het druk en vindt u het lastig om midden op de dag naar de
tandarts te gaan? Kliniek Voor Mondgezondheid heeft extra ruime
openingstijden. Zo denken we graag met u mee.
Heeft u vragen of bent u op zoek naar een tandarts in
Nijmegen?
Wilt u meer weten over onze behandelingen of wilt u graag een
afspraak maken? Voor meer informatie kunt u ook altijd bellen naar:
(024) 373 18 07, of mailen naar balie@kvmg.nl